مصاحبه آرشیو خبر ها
شاید دیگر بازیکن استثنایی در تیم نباشد ...

شاید دیگر بازیکن استثنایی در تیم نباشد ...

مارلچو لیپی سرمربی اسبق تیم یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در مورد عملکرد آنتونیو کونته در تیم ملی ایتالیا و بازی یووه مقابل اینتر به خبرنگاران گفت:

"زیربنای تیم ملی کار بزرگی است که آنتونیو کونته انجام داده ، با تمام سختی هایی که این کار داشته و بازیکنان بسیار کم ایتالیایی که هستند."

"شاید دیگر بازیکن با توانایی های استثنایی مثل گذشته در تیم نباشد ، اما او یک گروه موفق ساخته و ایتالیا قادر است که در موقعیتی برنده باشد."

"فکر نمی کنم این بازی برای کسب اسکودتو تعیین کننده باشد. ما تازه در هفته ی هشتم هستیم و هنوز بازی های زیادی باقی مانده است. با این حال روشن است که از لحاظ روانی برای تیمی که برنده می شود مزیت وجود دارد."

"برای اینتر ، این بازی تاییدی برای شروع خوب فصل برای آنهاست و اگر برنده شوند ، 11 امتیاز از یوونتوس جلو خواهند افتاد."

"برای یووه ، به این معنی است که آنها جانی تازه گرفته اند و هنوز در لیگ حرفی برای گفتن دارند. اما با توجه به 30 بازی که تا انتهای فصل مانده نمی تواند تعیین کننده باشد."

"فکر نمی کنم در این بازی ها تیم خاصی شانس بیشتری داشته باشد ، این داربی ایتالیاست ، و هر تیمی 50٪ شانس پیروزی دارد ، چه در خانه بازی کند و چه مهمان باشد."

"یووه درحال بازسازی است ، آنها یک بازیکن داشتند که قصد ترک باشگاه را دارد [ آرتورو ویدال ] و یکی که 36 ساله بود [ آندره آ پیرلو ] و به دنبال یک ماجراجویی جدید بود."

"مشخص بود که بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند و انها به آرامی در حال تطبیق پیدا کرن هستند و این نیازمند زمان است."

"از بین آن سه نفر جای کدام یک بیشتر خالی است؟ نمی دانم ، فقط می توانم بگویم که آنها 3 بازیکن بسیار خوب و فوق العاده بودند که برای یووه بسیار خوب بازی می کردند."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: